سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
توکّل، دژ حکمت است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 10

سلام می دونید در لیگ ان بی ای بهترین استادیوم های جهان وجود داره!!!!!

یکی از این استادیوم ها ورزشگاه STAPLES CENTER در لس آنجلس است ورزشگاه لیکرز ورزشگاه بزرگ و خوبی است و جالبتر از آن این است که در سال نو در این ورزشگاه جشن است و بسیاری از مردم لس آنجلس به این ورزشگاه می آیند تا سال نو را با همشهریان خود و بازیکنان لیکرز جشن بگیرند!!!!!!!!!

یکی دیگر از این ورزشگاه ها ورزشگاه تیم آتلانتا هاوکس است PHILIPS CENTER ورزشگاه آتلانتا هاوکس بزرگترین ورزشگاه لیگ ان بی ای است که بالغ بر ????? نفر جای دارد!!!!!!!!! تا قبل از ???? این استادیوم فقط ???? نفر جا داشت تا اینکه شرکت فیلپس با همکاری این تیم کلی تغییرات را انجام دادند ولی خوب این تیم نمی توانست در ورزشگاه خودش بازی کند بنابر این این تیم به ورزشگاه دالاس رفت ولی خوب کم در آنجا ماندند ولی روی روحیه شون تاثیر گذاشت اونجور که حتی نتونستند به مرحله PLAY OFF صعود کنند.

 یکی دیگر از این ورزشگاه ها ورزشگاه دالاس است ورزشگاه AMERICAN AIRLINES CENTER در شمال این شهر جای بسزایی در هواپمایی کشور آمریکا دارد تمامی اطلاعات پرواز های کشور بردن و آوردن سناتور ها رییس جمهور نخست وزیر و................. یک حادثه بد هم برای این ورزشگاه یا بیشتر بگم فرودگاه رخ داده که در سال ???? هوایمایاهای افغانی که یادتونه به این ورزشگاه حمله کردند(والا اگر اشتباهی اینجاست بدونید من از بچگی اینو یادمه)

 


 نوشته شده توسط محمد قاسم اسماعیل کاشی در سه شنبه 89/4/29 و ساعت 8:57 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 1
مجموع بازدیدها: 17263
فهرست موضوعی یادداشت ها
جستجو در صفحه

خبر نامه